Contact

Heeft u een vraag over een van onze producten of over onze diensten? Of heeft u een contactverzoek? Kijkt u eens tussen de veel gestelde vragen of dien uw vraag in via het contactformulier hieronder.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen op Scents & Senses Shop?
29 16

Uw nieuwe aankopen bestelt u snel en veilig via www.scents-senses.nl Voeg eerst de gewenste producten toe aan uw winkelwagen. Wanneer u klaar bent met shoppen kunt u op het winkelwagen icoon klikken rechts boven in de website en daarna op bestellen. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
15 14

Het is mogelijk om een zojuist geplaatste bestelling direct te annuleren.

Je kunt dit eenvoudig doen vanuit je Scents & Senses account  door een vraag te stellen via het contactformulier of door contact op te nemen met uw accountmanager. 

Het product dat ik graag wil bestellen is niet meer op voorraad, wat nu?
14 20

Indien het product niet op voorraad is kunnen wij dit product voor u in backorder plaatsen. zodra dit product weer voorradig is zullen wij u hier een bericht over sturen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
17 14

Wij van Scents & Senses streven ernaar om bestellingen die gedaan worden op een werkdag voor 12 uur om deze dezelfde dag te verzenden. 

DHL bezorgt de goederen bij u bijna altijd de volgende dag maar dient altijd binnen 48 uur bij u geleverd te zijn. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
19 10

Ja, In uw account kunt u bij mijn gegevens uw afleveradres aanpassen. 

 

Wat zijn de verzendkosten?
23 8

Orders vanaf € 200,00 netto worden franco geleverd. Voor orders onder het bedrag van € 200,00 wordt € 25,00 vracht- en administratiekosten berekend.

 

 

Hoe kan ik bestellen op Scents & Senses Shop?
29 16

Uw nieuwe aankopen bestelt u snel en veilig via www.scents-senses.nl Voeg eerst de gewenste producten toe aan uw winkelwagen. Wanneer u klaar bent met shoppen kunt u op het winkelwagen icoon klikken rechts boven in de website en daarna op bestellen. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
15 14

Het is mogelijk om een zojuist geplaatste bestelling direct te annuleren.

Je kunt dit eenvoudig doen vanuit je Scents & Senses account  door een vraag te stellen via het contactformulier of door contact op te nemen met uw accountmanager. 

Het product dat ik graag wil bestellen is niet meer op voorraad, wat nu?
14 20

Indien het product niet op voorraad is kunnen wij dit product voor u in backorder plaatsen. zodra dit product weer voorradig is zullen wij u hier een bericht over sturen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
17 14

Wij van Scents & Senses streven ernaar om bestellingen die gedaan worden op een werkdag voor 12 uur om deze dezelfde dag te verzenden. 

DHL bezorgt de goederen bij u bijna altijd de volgende dag maar dient altijd binnen 48 uur bij u geleverd te zijn. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
19 10

Ja, In uw account kunt u bij mijn gegevens uw afleveradres aanpassen. 

 

Wat zijn de verzendkosten?
23 8

Orders vanaf € 200,00 netto worden franco geleverd. Voor orders onder het bedrag van € 200,00 wordt € 25,00 vracht- en administratiekosten berekend.

 

 

Contactinformatie

Scents & Senses Showroom
Kerkstraat 23
3295 BD 's-Gravendeel

Scents & Senses Logistiek & kantoor
Mijlweg 59
3295 KG 's-Gravendeel

Nederland
T: +31 (0)499-460 603
E: service@scents-senses.nl

Openingstijden

Maandag: 08:30–17:30
Dinsdag: 08:30–17:30
Woensdag: 08:30–17:30
Donderdag: 08:30–17:30
Vrijdag: 08:30–17:30
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Contactformulier

Vul hieronder uw gegevens en vraag/opmerking in, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.